3. huhtikuuta 2016

Bredassa

 Nonniin huh, täällä sitä oon vihdoin! Vaikee vieläkään uskoa, että tää päivä tuli ja oon täällä. Matka meni hyvin, ja mun suureks sattumaks tutustuin mahtavaan ihmiseen viereisellä paikalla lentokoneessa, joka oli tulossa kans tänne Bredaan. Joten sain  suuret avut matkustaa hänen kanssaan turvallisesti. Mentiin jollain kahella eri junalla ja bussilla tänne, koska just tänää ei sattunu menemään suoria junia Schipholin lentoasemalta. Ja se suora juna ois menny noin tunnissa, me matkustettiin ainaki pari tuntia. Rotterdamia nähty jo puolen tunnin ajan. Mikäs siinä junassa ja bussis istuessa ku pääs näkemään millasta täällä on. Peltoa, kanaaleja, tuulimyllyjä...Oon super kiitollinen tästä kohtalosta, ja uskon että kaikella on merkityksensä.

tämä kuva Rotterdamin asemalta

Tää paikka mis asun on vähän matkaa Bredan keskustasta ulospäin, mutta noin 10 minuutin matkan päästä keskustasta. Vanhempi pariskunta, joka mut majottaa omaan kotinsa on aivan ihania ja puhuu hyvää englantia. Höpöteltiin rouvan kanssa äsken varmaan pari tuntia kaikesta. Mun englanti ei ole mitään parasta, mut yllättävän hyvin pärjäsin(ainakin tähän asti). Sai juteltua vaikka mitä, vaikka luuli, ettei mitään osaa. Mulla on täällä iso ja siisti huone, jossa on iso vaatekaappi (aivan mahtavaa) ja iso sänky.



Huomaa näin jälkeen päin, kuinka paljon oikeesti stressas kun alkaa jo väsymys painaa suomen aikaa kymmeneltä, kun täällä kello on vasta yheksän.
Huomenna mulla on vielä vapaata ja pääsen tutustumaan vähän paikkoihin, tiistaina alkaa sitten koulu. Ja käsitin, että tämä viikko menee siellä koulussa ja seuraavat kaksi viikkoa suorittaen työharjoittelua. Vika kokonainen viikko kun täällä oon, on joku loma mikä kestää kaks viikkoa, niin sillon ei koulua ja töitä ole.
Nyt voisin purkaa vähän laukkua ja järjestellä kamoja kaappiin.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti